onsdag 12 december 2012

Min katt på ingång! Och min kropp på nedmontering

Nu har jag tagit tag i mitt liv, rent fysiskt, och hört av mig till vårdcentralen. Fått tvingas inse att det är ett stort problem att jag med mina 170 cm gått ned från 56,5 kg till under 46 kg på ett år, utan att ha ändrat mina kostvanor. Och jag älskar grädde, fett, lagad mat, etc etc. Det är lite läskigt. Jag undrar vad det är för fel på mig. Min kropp ser ut som en fjortonårings.
-----
Nåväl. Roligare sak:
Nu har jag tingat mitt barn! Är jättenervös men pirrig och glad för jag tror att hon är Katten med stort K för mig. Eller snarare Siv med stort S. Titta ögonen. Titta öronen. Titta rödspräckligheten. Åh, vi ska skeda i sängen och gå på utflykter, och jag ska topsa hennes monsteröron med olja och kanske kan jag sampla hennes nasala mjauanden i var och varannan låt.


Sannah är en stolt och ärlig blivande gudmor. 

Inga kommentarer: