torsdag 4 oktober 2012

Lägenhetsbilder!

Mötte de två tråkiga vännerna på gymmets omklädningsrum igen. Tänkte tjuvlyssna men då konversationen inleddes med:
"Kvinna 1: Sitter du här och vräker i dig en banan!
Kvinna 2: (skäms lite, men sträcker fort på sig) Ja, det kan vara gott efter att man tagit ut sig lite."
kände jag att det inte fanns mycket mer att tömma ur dessa Ordets furstinnor och traskade iväg till min egen träning.

Det händer hur mycket som helst i livet. Flytt, jobb, mastring, filmmusik... Det senare berättar jag om när jag känner för det. Men det kan bli stort.

Tills vidare ger jag lite ljuvlig och intressant lägenhetsinformation i form av förstaklassigt fotografi:

Här är i gamla läggan, där jag sover än så länge. Min nya underbara soffgrupp. 

Riva strukturtapeter i nya lägenheten. Bland det mest tillfredställande jag varit med om. 

En livsnödvändig shopping

Att köpa hushållsnära tjänster av tjusig kvinna för världens godaste pizza. 

Samt unna sig en fanta. 

Ida testar min romantiserade bild av mitt djupa fönster. Fungerar mycket bra. Observera min balkong. 


Sedan kom vänner på besök och vi hade fruktstund. 

Fantastisk inflyttningspresent från Mia. 

Frukost på provisoriska soffan (en filt) i köket. Samt hallfärgen!!!

Agnes matchar allt. 


Och såhär långt hår har jag nu. 


1 kommentar:

Goeb sa...

Vill hälsa påååååååå!