torsdag 21 juli 2011

Resa till Malmö!

På måndag är min semester slut. Jag undrar vad jag gjort under min semester egentligen. Avverkat det mesta känslomässigt iallafall. + Badat, campat, varit i Stockholm.
Och nu i helgen ska jag och Ida till Malmö och sedan ska vi till Köpenhamn med Tove på lördag. Det ska bli så himla roligt. Värdig semesteravslutning. Sedan jobbar jag förvisso bara en vecka innan pride.

Igår var det tredje gången i mitt liv jag blivit matförgiftad av indisk mat. Inte okej. Måste vara oerhört känslig av mig. Var med Mattias och fick diskret krypa ned bakom en sten på Fjällgatan och uträtta mina uppstötningsbehov. Mattias klappade mig på axeln och gav mig ett tuggummi. Det är vänskap det.


Anna och de nya skorna.


Hårt arbetande husvärd. Plutt.

Golvpicknick

Godkänt, men de raderade mitt mellannamn i bara farten. Måste fyllt i fel. Måste ringa och klaga.

Ytterst välplacerad punktbelysning på Idas jobb. Belyser tre blad.
Jag och Linda på Sejdeln.
--
Fick mail från min gamla parisflamma igår där hon skrev att hon ska vara i Göteborg en vecka i mitten av augusti. Det ska bli hemskt roligt att träffa henne. Om hon passade in dåligt i mitt Stockholmsliv är det inget emot vad hon kommer göra här. Men, hon är en oerhört intressant och spännande person. (Som passar mig bättre som vän än älskarinna, inte minst pga all sin franska överdramatik.)

Inga kommentarer: