fredag 1 juli 2011

LÅT KLAR.

Nu får den vara klar. Nu är den klar.
I have to meet you somewhere by Niki Yrla

"I have to meet you somewhere"-fraserna i mitten har jag tvingat följande att säga:
Alice Botéus, Rebecka Reinhard, Anna Classon, Ida, Mattias Ström och Emelie Pettersson.
Tack.

Det känns fel att säga att det är en ny låt. Jag gjorde den trots allt för ganska precis fem år sedan. Men produktionen är helt ny, och aldrig tidigare har den varit seriöst inspelad. Nu ska Anna och Oscar göra en musikvideo till. Blir enormt spännande.
---
Är i Stockholm tills på måndag. Anna har också varit här. Så det känns som Göteborg fast Stockholm.
Jag har badat och gått. Gått gått gått gått överallt. Det ska jag göra idag med. Imorgon ska jag och Malin dricka bubbel i en park mitt på dagen och på kvällen ska jag spela på KG på Debaser medis. Man får gärna komma dit och dansa, en skarp halvtimma mellan halv två och två.
Missa ej.


Bögbesök:

Strandbesök:

Baywatch:
Copabesök:

1 kommentar:

Vintagesmulor sa...

Wow, vilken svinbra låt! :) Måste jag tipsa andra om.