tisdag 28 juni 2011

Drömmar och rekommendation,

Bara slutmixen av I have to meet you kvar. Och att döda några darlings.
Och bara slutmixen av min och Cks, Rip Models, första helt klara låt kvar. Där ska inga darlings dödas, hoppas jag.


Inatt drömde jag att jag var på charterresa med en förgången käresta, om en rörmokare som stalkade mig i en brandtrappa, att jag missade tåget, en extremt hallucinerande tant som överförde detta hallucinativa till mig och blev till ett vykort på väggen - jobbigt att förklara för den övriga personalen. Vaknade med ruskigt ont i huvudet, och märkte att detta var att jag legat och tryckt in mina knogar i tinningen. Tydligen hårt, har blåmärken.

Vill rekommendera en oerhört stark blogg som min fina vän Mathilda skriver, från ätstörningskliniken. Hon är så stark stark stark. Och jag tror på henne. Allt kan hon klara.

3 kommentarer:

Mathilda sa...

Med min nyfunna känsliga otroligt känsliga sida gråter jag nu, tack vad du är fin som tror på mig.

Anonym sa...

Tack vad du är underbar som tror på mig. Lite tårar kröp ur mig åh hjärta dig. /mathilda

Niki Yrla sa...

Jag gör det, du kommer klara det.
Sedan ska vi äta mat till vinet och samtalen.
Hälsar på dig nästa vecka. Puss.