måndag 13 juni 2011

Klippotek och containerfynd!

Katten med tillhörande mattar var bortresta till sena kvällen och därför fick visiten skjutas upp. Tur att vi är så bra på att skapa oss underhållning ändå.
Först åkte vi till Ida och gjorde en hallonsmoothie, sedan begav vi oss till mitt ytterst välpolerade hem och bakade potatis med goda röror, tog oss en svängom på en gräsmatta som såg ut som en dansbana, besteg ett litet berg, låg där och tittade på kvällsolen (eller främst på taggtråden vid byggnaden intill) och försökte förleda knott. Därefter gick vi på utflykt i världens bästa container, som vi imorse lagade en festlig frukost på. Allt detta, och mycket mer, fann vi:



(Fattar inte min böghand, är det som att jag har en mobilskada och tror att jag pratar i telefon hela tiden? Är jag stolt över min vänsterhand? Har jag ticks? Alltid ska den upp och fara:) <----obs! Ingen smiley



Hann även med att klippa Ida. Var lite nervös, för det var ganska länge sedan jag hade min storhetstid, men en master är ju alltid en master. Som vi i bandet brukar hävda. Om möjligt blev hon ännu lite snyggare.


Inga kommentarer: