onsdag 2 februari 2011

Dag 2,3,4 i Köpnehamn/Malmö.

Dag 2:
Köpenhamn/Malmö

Att vinna ett litet barns kärlek. (Spegelfotofunktionen på iphonen)
Ck får moderskänslor för nordiska grannlandsbarn PT 2.
Ny skjorta 1. (en sk blogpose bör läggas upp på ens blogg)
Ny skjorta 2.

LADYFEST på Utkanten i Malmö!
Tveklöst den sämsta utrustningen vi någonsin spelat på. En pitch, men det stod inte hur mycket man pitchade. Ingen bpm-räknare/tap och mixern hade inte ens EQ! Alltså, noll justering av bas, middle eller diskant. Playknappen funkade ibland.
Men vi hade skitkul!


Glitterdans/Dansa med bögar framemot stängning.
Sedan kom vi hem till världens bästa Tove och drack en massa Kir. Klockan fem på morgonen. Smart idé.

---
Dag 3.
Jag mådde som jag förtjänade och frossade ut alkoholen i mången timma.
Jag: Jag mår illa...
Ck: (eftertänksamt) Ja, du ser lite gul ut.
Så vi kollade på Svt2-dokumentärer hela dagen. Om Cornelis och vidriga män i Danmark som importerar hem thailändskor som de gifter sig med.
Himla trevligt, förutom mitt extrema svettasfloder/flysaihjäl/viljaspyande.

Efter att jag kunde stå på benen och vi ätit massor av god mat drog vi och drack den godaste, största och mäktigaste pina colada jag druckit i hela mitt liv. 10 p!

Tove och Kaj.

--
Och: Söndag, tidig morgon och utsikt från Toves fönster.

Inga kommentarer: