söndag 30 januari 2011

Cknd girlfriend lovetrip, dag 1

Jag har varit så bortrest och jobbad att jag inte hunnit skriva någonting. Och jag har velat skriva allt, allt. Så detta blir en rejäl helgen-uppdatering. Får dock ta en dag i taget, eftersom att det tar en timma för min fullproppade dator att ladda upp fem bilder (från iphone)

Torsdag, Dag 1.
Jag och Ck åkte på livsturné till Köpenhamn.

En stadig frukost; kiwibananblåbärproteinsmoothies. Och äggmackor.

Öresundsbron och det lilla blonda jag har kvar.

Hanne, potatispizza och att göra sin egen gay-map.
Ck, Mette och Hanne. En spenatsoppemiddag är ingen middag utan....
AEBLE-BAEBLE! Världens bästa uppfinning a lá Rip Model. Med dansk touch.


Danska bösserna må ha mycket stora analer.
Vela och en mindre smaskig drink, men ackväl rosa.
Ck darling.

Vela.

Inga kommentarer: