fredag 5 november 2010

Spontanitetens pris.

The curse of being spontan och äventyrslysten, samt få tag i en biljett för bara 162 kr:
Objektet för vistelsen får en ytterst snäv deadline och måste jobba över = jag måste roa mig själv i Köpenhamn i 4,5 h. Det är sannerligen en lång tid för en utomsocknes. Kan ju roa mig med att lära mig danska, t ex, jag har lärt mig ganska mycket på senaste. Fick ett långt mail med massor av saker jag kunde göra, men jag vet att den extrema bristen på kartor i Köpenhamn kommer att få mig att misslyckas.
Men en ska inte klaga, jag kommer att bli bjuden på både rysk soppa och christiansk cykeltur på en mormorscykel.

Önska mig lycka till.

Bjuder på en låt dagen till ära. Det är en låt jag halvt improviserade ihop när min älskade gitarr var på lagning och jag fick spela på min nylongitarr från Lidl. Det var roligt.
En instrumental låt för kalla, soliga mornar.

Inga kommentarer: