söndag 19 september 2010

tjuriga tanter och självdestruktiva sverigedemokrater.

Jag tog ledigt halva dagen igår för att repa. Min tant, 98 år, var sur för att jag inte skulle jobba och trodde att jag tagit ledigt för att dja.

Min tant (muttrar): Ja, är hon inte ledig så tar hon ledigt. Aldrig är hon här.
Annan tant: Vad spelar du för instrument?
Jag: Mest gitarr och sång, men lite allt möjligt som jag kommer över.
Min tant (vänd till tant 2): Hon spelar ingenting.
Jag: Jo, men det gör jag faktiskt.
Min tant: Nej, du spelar inte riktiga instrument.
Jag: Jo, men det gör jag OCKSÅ.
Min tant: Nej, du spelar inte på riktigt, du spelar bara upp grammofonskivor.


--
Igår var jag på en sjukt fin fest hos sjukt fina Anna med 90tals/politiskt inkorrekt-tema. Fantastiskt roliga bilder kommer inom kort!
Nu ska jag på valvaka hos Sannah.

Dessa hoppas vi inte på. Gullig form av röstfiske förresten. Äppelsmulor hela bunten. (DÖ.)

1 kommentar:

Wallenskan sa...

TITTA PÅ DET HÄR:
http://www.youtube.com/watch?v=nKB26d55ffk&feature=related

Måste älska jämförelsen för saker man kan vara rädd för.