tisdag 6 juli 2010

Vikingarna och en skrålande tjej.

Kl tio började jag, Caroline och Ck med en frukost på Cafeva. Sedan gav vi oss av till främmande secondhandlandskap och gjorde fynd utan dess like. Det står dock ganska jämt mellan min underbara femtiotalsradio/stenkaksspelare (film 2) och den lilla bandspelaren med Vikingarna-bandet som följt oss slaviskt hela dagen (film 1):


Därefter lagade vi lunch hos mig, spelade basket och mötte upp Freja och Alice för vårt första bandmöte på Kino. Replokal är på G och snart blir det av, på allvar. Tror det kommer att bli helt perfekt.

Lite fantastiskt från dagen:
Skrattade så jag grät. Jag ÄLSKAR att de (på Holmen) säljer en halvfull showergel för 10 kr.

Eller kanske denna lilla wc-rengörare?

En smärre rougeborste.

Fina Emmaus!


Var lunch kräver sin shot.

Min nya tjej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser jättemysigt ut hemma hos dig. Ser fram mot en liten påhälsning hos dig.
Puss,

Ma

Anonym sa...

En halv flaska Cien för tio kronor? Det är ett Lidlmärke och kostar nog inte mer för en hel, obegagnad flaska. Ma