onsdag 7 juli 2010

Nattfilm

Jag älskar vårväderstorget. Och jag älskar mitt hem. Jag hade tänkt att det skulle bli ensamt och trist att veta vad som väntar då jag kommer hem, men jag älskar det. Det är så underbart fint och mysigt. Ska bara sluta slarva, och fixa med mina kartonger snart. Kanske imorgon.
Man får gärna hälsa på, jag har en flaska rödvin i skafferiet. Förstås.

Ikväll har jag varit i en park med Ck, Mathilda och Alice. Caroline skulle egentligen vara med, men hon var fullt upptagen med bieffekterna från hennes wild and crazy-skatingdag. (dvs stukad/bruten/sprucken arm på diverse akuter.) Nu är jag hemma och nattmackar och dricker kokoste. Imorgon är sista dagen på jobbet innan ledig helg. Sex veckor sedan jag var med om en sådan lyx att vara ledig en helg.

Här följer en liten nattfilm, som jag spelade in nyss. Kalejdoskop på radion och en liten rundvandring.

Inga kommentarer: