torsdag 24 juni 2010

Turné och pack

Jag packar och packar och packar. Men inte bara.
Idag kom Sannah och hjälpte mig med pack, och sedan åt vi frukost på gräsmattan. Hon drog till en loppis i stan och skrev att hon ville ha hjälp med att bära. Tjänster och gentjänster tänkte jag, och begav mig för att bära en förstärkare medan Sannah släpade på en otymplig 50talsbyrå.
Därefter blev det kaffe på ett gräs med Susanna, och framtidsplaner utan dess like. Därefter tänkte jag packa och gymma, men icke. Det blev indiskt, havet och öl. Way better. Nu är jag hemma och packar igen. Har packat hela mitt rum idag, så jag är inte så dålig som jag kan ge sken av. Har inte mycket kvar nu, bara lite smådetaljer. Och spritfesten närmar sig med stormsteg.
Men innan dess; en smådekadent midsommar.

Förövrigt planeras en turné i Portugal. Seriöst. Inte djande, utan Yrla i egen hög musikutövande person. Nu ni.

Inga kommentarer: