torsdag 24 juni 2010

Istället för att packa.


foto: Mathilda Ebenhard

Ta fram din mobil :

Vem ringde du senast ?
Sannah

Vem ringde dig senast ?
Jullan

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms ?
Vad ska du göra på midsommar förresten?

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms ?
Caroline

Vad står det i ditt 16:e mottagna sms ?
Nej men jag och malin ska hänga i kungsparken lite. Så kom förbi där när du slutat. Om du vill.

Vad står det i ditt senaste mottagna sms ?
Lyssnar på rave is king och kom att tänka på alla roliga dansgrejer vi körde på underjorden. Mikron, spaden, rabieshunden och alla de där. Skrattar gott.

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms ?
Jag vill till nakenbadet :)

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms ?
Typ hej jag flyttar om fyra dagar och detta är sista dagen jag är ledig innan dess.. Har inte SÅ mycket kvar, men ändå.

Vad står det i ditt senaste skrivna sms ?



Fint! Då blir jag glad.




Har du några utkast ?
Ja. Mest delar av låttexter.


Vad har du för kontakter som börjar på J ?
jacob (fat&ez), jeanna, jimmy, johan musik, johanna läg, jordglob.

Har du privat nr just nu ?
nej

Hur många låtar har du på din mobil ?
En, ungefär. Får inte plats med någonting.



Vad har du för bakgrundsbild?
Stegräknaren!


Inga kommentarer: