fredag 18 juni 2010

Borrgrannar och Båtutflykter.

Okej. Ett litet bevis på några av mina vidriga grannar.
Detta spelade jag in då de väckte mig (och Ck och Anna) halv åtta igår morse. Men de håller på lika mycket nu också:

En liten kuriosa: Under fem års tid har de borrat konstant på våning sju. Jag bor på våning fem. De är några snubbar som bor där, och Alice har på sin tid haft lappkonversationer med dem i hissen. De påstår där att de bygger världens största torn av öl -och spritburkar. Jag påstår att de borrar i gräsklippare, stora berg och i små söta kattungar.

Här kommer lite bilder från en båtutflykt i förrgår, med inga mindre än Sannah och Agnes:



Agnes i sin nya outfit. 


En smula titanic. 


Sannah testar att leva ut sin ariskhet till fullo. 





Här ska vi bo. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Där var det fint! Var var det någonstans?

Puss,

Ma