tisdag 22 juni 2010

sprit och förhoppningar. ni vet.

Idag är en sådan dag där tusen känslor rymts. Det är väldigt jobbigt, då kontrasterna blir stora.
Jag har lagt mycket hopp på framtiden, att då ska det kännas bra. Den framtiden jag tänkte är nu, och nej, det känns inte så bra. Lite rädd att det ska bli samma sak med lägenheten; att jag bara ska känna mig ensam.

Finns det giftiga/oätliga smultron?
(Isåfall har jag nog ätit ett par, men det var ingen som förvarnade mig.)

Jag har fått ett underbart fint brev idag av Hannah. Det var stort och innehöll en skiva som är jättefin. Jag saknar henne här.

Caroline har varit här senaste dagarna och hon är så jävla bra. Igår hade vi pratat igenom tusen saker och ätit lyxmåltid och efteråt sa jag att allt jag vill ha just nu är ett äpple. Då tar hon upp ett ekologiskt äpple ur sin väska! Det är sannerligen inte allt, men det säger allt. Det enda dåliga med henne är att hon ska till Norrköping imorgon, och vara borta en jävla vecka. Kasst.

(Spritfest på lördag!!!!!!)

Inga kommentarer: