fredag 9 april 2010

Varnar känsliga läsare.

Igår bjöd jag mina underbara vänner Sannah och Caroline på en lyxig middag bestående av en tomatcurrygryta med zucchini, tonfisk, tofu, färsk ingefära och valnötter, rostad aubergine med olivolja och havssalt, samt bulgur med krossade linfrön. 
   Det pågick helvilda samtal om huruvida folk kissar på golv på förfester, att bajsa i skyltfönster utomlands, osv. Följande konversation var så vidrig men så fruktansvärt rolig att jag måste skriva ut den. (Caroline har givit sitt medgivande, jag är icke en dålig vän.)

Vi pratade om att bajsa utomhus:
Caroline: Alltså jag har bajsat ute två gånger och BÅDA gångerna har jag haft springmask!
Jag och Sannah: UUUUUUHHHHH!!!!
Caroline: Meh, vadå, alla hade väl springmask när de var små.
Sannah: Aha, du var liten?
Caroline: ...Nä..
Sannah: Men vardå, var bajsade du då?
Caroline: I skogen, vid en liten strand.
Sannah: Så romantiskt....


--
För övrigt: Detta kallar jag grannsämja! På äkta göteborgsvis. (Tjôta lite..) 
Missade igår, men nästa torsdag, då jävlar. 

Inga kommentarer: