torsdag 8 april 2010

Frida Selander och Sannah Kvist.

Igår hade Sannah shoppat en cykel som vi tog med på promenad in till stan. Må så vara att man inte hör så mycket på denna film, men ändå är den förtjusande och mycket sevärd. Om man dessutom vill se sanningen bakom Sannahs hårlängd bör man spola till efter ca 1 min. Löpsedelvarning på det. 

Igår skrev Caroline att jag borde komma till Kontiki, och jag sprang dit. Aldrig varit där förr, det är världens mysigaste ställe! Borde göra något av det.
Sa till Elona att herrehimmel vad mycket flator det var här, och minsann kliver inte Frida Selander upp på scenen. Hon är snygg, och hon är brutalt bra. Glömde filma när hon körde själv, men här kör hon med kvällens huvudperson. Hela hans band bestod av brudar. Gillar!

1 kommentar:

Kråkan sa...

jag har bott granne med frida selander. inte sagt att jag känner henne för det, men ändå! jag har hört henne spela och sjunga från sin lägenhet.
hejdå kom hit puss