söndag 11 april 2010

Helg och bilder och puss

Förutom denna morgon som började med bakishet och bakisångest, så har helgen varit helt fantastisk! På riktigt. I fredags hängde jag i huset hemma hos Alice, Emma och Lova och sov där. 
  Igår åt jag sushi med Caroline och promenerade i stan innan förfest hos Alice med pilkast, rosa drinkar, dans och högklackat. Sedan var det festen i Knarret som var över förväntan. Det var in i huset, helt galet mycket folk. Det är en fördel med att det inte händer jättemycket i Göteborg; när det väl händer så är alla där. 
  Idag har jag kurerat mig själv med resorb och ipren och därefter promenerade jag in till stan och hängde med Caroline på Lejontrappan. Så jävla varmt och fint och underbart.
Sedan var jag på en söndagsdejt vid vattnet också.

Lite mobilbilder från helgen:


Promenad över Hisingsbron (kan någon tala om för mig vad den heter egentligen?) Går över den nästan varje dag nu. Älskar promenadväder, älskar promenader. 

Caroline och lejontrappan. Ni i Stockholm kanske bara tror att hon låtsas, men såhär varmt är det faktiskt här.

Grannsämjan fortsätter!! Jag dör av underbarhet.


Världens bästa Alice och Emma firade två år igår, med pompa, ståt och tvårätters. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så söt. :) den heter Göta älv-bron. Den stora bron som ligger borta vid Röda sten heter Älvsborgsbron.
//hjälpsam göteborgare

Niki Yrla sa...

tack!! jag ha frågat mången göteborgare, men igår fick jag faktiskt reda på svaret, ungefär vid samma tid som du skrev.