tisdag 6 april 2010

Sökes: KOMBO!

Godmorgon världen.
Igår insåg jag att alla dessa fantastiska bakverk som jag tryckte i mig sista månaderna innan jag flyttade har satt sig på min mage nu. Bättre sent än aldrig, men lite snopet då man börjat försöka vara hälsan själv sedan flytt, med gym och nyttig mat osv osv. Försökte vifta bort det som en ölmage då jag demonstrerade den igår för Sannah och co, men när Sannah sa: "oj, men OJ! När kom den, den har inte varit där förut!" och Siri sa att sådär ser inte en ölmage ut, så får jag inse sanningen. Well. 

När jag kom hem igår outade Elona för mig att hon ska resa jorden runt och flyttar ifrån mig så tidigt som 1 Juni. Så jag börjar härmed leta med ljus och lykta efter en ny kombo! Hör er för och hör av er. 

2 kommentarer:

alexandra lundgren sa...

ah! jag vill! berätta mer!

Niki Yrla sa...

maila mig på nikiyrla@hotmail.com
och berätta om dig så kan jag berätta om allt och mer därtill
en liten teaser: världens finaste lägenhet, grymt mycket förvaring, stora fina rum, 75 m2, badkar, inglasad balkong, 6 min från brunnsparken.....