måndag 5 april 2010

Dags att klaga.

Orkar inte vara positiv just nu. Dags för en seriös klagan och självömkan.

1. Visade sig att Teknisk ljuddesign-kursen startar hösten 2011 och inte 2010. Jävla skit, var tillräckligt orolig att inte komma in och nu så är det ju helt kört.
2. Jag har visat mig ha en osynlig ådra. Har hört av mig till de flesta av mina vänner i Göteborg via sms, telefon och facebook och jag får inte ett enda svar. Som att skrika mot en vägg. Jag fattar inte Göteborgsmentaliteten, tror jag. Jag är van vid lite ömsesidigt umgängesintresse i mina vänskapsrelationer. 
3. Glömt saker i Logic som jag kunnat förut och nu kan jag inte ta mig vidare med min låt. Någon som kan, så jag kan ställa mina frågor?
4. Mailat tusen festivaler och inte ens Queertopia låter mig spela. Fuckers.
5. Inga jobb inplanerade. Kommer dö utfattig och bitter.
6. Massa annan personlig skit som jag inte tänker skriva här. 

Om jag nu ska tvingas le ett stelt leende åt den ljusa sidan så snöar det i Stockholm och inte här. Och ljuset gör att jag inte blir deprimerad iallafall, bara bitter, sur och irriterad. Har heller ingen hjärtesorg, och så kom Sannah hem från Linköping idag! Och det leendet är sannerligen inte stelt, har saknat henne som fan. En mycket mycket god vän. 

1 kommentar:

Anonym sa...

är du söt eller!!!