onsdag 30 december 2009

Irritation vs inte.

Ikväll är jag irriterad. 
Jag är irriterad på att folk bangar hela tiden, irriterad på min egen sentimentalitet över sakers förgänglighet, irriterad på att jag inte vet vem/vilka jag ska bo med i Göteborg och irriterad på att män 99,9 % av gångerna visar sig vara besserwissersvin/förtryckare/idioter/puckon trots att man började ana att så för en gångs skull inte var fallet. Folk kan verkligen vara elaka! Vore kul att lyckas ha en relativt nära killkompis iallafall. (Eller, varför då egentligen?)

I övrigt så är jag inte alls irriterad. 
Har shoppat rosébubbel och finöl med Tove, samt sett hela L word s6 på storbildsskärm. Imorgon blir det en liten förtjusande tillställning hos Tove och ikväll ska jag skrika av mig all irritation och frustration på kareoke på Gröna Jägaren. 

Inga kommentarer: