tisdag 29 december 2009

Elin och thaibarnen.

Snart åker fröken Brulli a ka Elin till ett tsunamifritt Thailand för att bli knallbrun och leka sommar. Kanske leka med små thailändare också. Det tycker jag är onödigt, mycket tråkigt och jag kommer sakna henne. Hon har liksom blivit som en liten del av mig, kan man väl säga. Hon är finare än tusen åt alla håll och kanter, bra sällskap i alla väder och har dessutom en tio år lång kli-utbildning i bagaget. 
BEST OF ELIN Augusti-December 09:

En frukost i sin bästa prakt! Glögg och avocadomackor.

En helt vanlig liten sport i laxbyxorna i mitt vardagsrum.


Vaxholmsdejt, med klättring och chai och båt och pizza. Fantastiskt. 



Fildelin, Diarrélin, Spelin, Brullélin.. Kärt barn får tusen namn!


Jag, Elin och Katarina tog en fantastisk tripp till Göteborg. 


Vaxholm, sommartider.


En liten promenadtur i sitt kök. 


Maktkamp i sann flatanda med min hjärtekombo Bullan. 


BÅTFÄRD, sista sommardagen i världshistorien.


TJOCKIS!

Inga kommentarer: