söndag 25 oktober 2009

musik-updates.

Jag undrar ifall jag går på sparlåga, positiv grundinställning eller intuition. Jag hoppas hårt och innerligt på en mix av de två sista. Jag är rätt slut känslomässigt efter alla möjliga downs, samt pankare än pankast. Så jag lämnar min psykiska hälsa och koncentrerar mig härmed på konstruktiv produktion och kreativitet:
Min nya grej är: sporten. Börjat spela badminton med Katarina och ska börja gymma med Samuel. Det känns bra och något jag verkligen vill, och inte bara känner att jag borde. Behöver få ur mig negativ energi, och detta är ett sannerligen sunt vis.
Har förhoppningsvis framtida dj-spelningar på Ace och Debaser Medis (som warm up till Fake Blood... helt wow-wow-wow.) och så Selma. Är extremt sugen på allt som har med djande att göra. Har fått ny grym musik av Ck, bl a en remix hon gjort på Tomorrow never knows med Beatles. Alltså, mitt lilla Ck, hon är fantastisk. Låten är så jävla, jävla bra och tung och jag är mycket stolt över att ha henne i både mitt band (Rip Model) och klubb.
Nästa helg ska jag (äntligen) spela in med Johan. Det ska bli oerhört roligt och intressant.

Var på Chewy Chocolate Cookies i fredags och det var över mina förväntningar. Vilket set! Man orkar nästan inte. Dansade tills jag avled, ungefär. Samt blev bjuden på inträde och öl. Och jag och Elin var hos Pelle på en riktigt bra förfest innan. Kunde inte blivit en bättre kväll.
Har dessutom fått revansch efter att de klippte bort mig ur Tell no one about tonight-videon med Le Sport för sisodär tre, fyra år sedan, genom att få dansa i två sekunder i Designer Drugs nya video. Ca 0.26-0.28 sek in i låten. Stolt tjej.

Inga kommentarer: