torsdag 24 september 2009

Dubstep!

Ack, är jag inte en förtjusande hemmafru, med lätt bestämdhet i uttrycket? Det är fan inte alltid så lätt att få till de perfekta majsbiffarna.

Träffade Minna igår och det visade sig att hon börjat dja dubstep och jag studsade uppochned av lycka. Så dagens mission är att besöka henne och spela lite. Wow. Allt jag vill ska existera just nu är en dubstep/electroklubb. I mina öron låter det som en fantastisk blandning. Jag har alldeles för lite dubstep för att detta skulle vara en möjlighet, men kanske slå ihop sig med någon? Eller att någon bara kan sno min idé?
Dubstep är det nya oversize.

Träffade även Tanya igår kväll och det var jättefint. Tänk vad märkligt det kan te sig allt. Vi satt och pratade om våra senaste flirtar som om juli aldrig funnits, och det var inget märkligt i det. Så skönt. Tänk om allt kunde plana ut såhär fint? Mycket glad att det gjort det i vårt fall.

1 kommentar:

ck sa...

men jag gillar dubstep! jag hade en massa dubstep men vet inte vart den tagit vägen. kanske ligger och smular under min säng i gbg?