onsdag 23 september 2009

Utdrag ur Göteborgsvisit

Att tillbringa måndag - torsdag i Göteborg kan vara ack så spännande. Ganska mycket har hänt och mitt humör har växlat mellan gott och oerhört oerhört gott. Med andra ord kan detta klassas som en god resa.
* Har haft ett grymt klubbmöte med Ck och Kajsa och våra framtidsplaner är enastående.
* Jag har tagit många fikor med Alice, samt försökt mig på intrång på hennes skola.
* Jag har besökt Emma och Linneas fina minikollektiv under tidiga natt+morgontimmar.
* Jag har bjudit Sannah och Lisa på mycket god middag och vi var uppklädda till tänder och tår.
* Har varit på Kellys två gånger, och ska dit ikväll igen.

Jag är mycket glad att jag åkte hit. Det har gått alldeles för lång tid utan Göteborg. Så fint att ha Sannah här nu, även om jag saknar henne i Stockholm. Bara jag och Malin och Jullan kvar där nu.

Och nu är det klart! den 9 Oktober, spelar jag skivor på Heroine, Debaser Medis. KOM OCH DANSA!

2 kommentarer:

G sa...

jahap. jag är ju kvar. men...

Niki Yrla sa...

förlåt smulan! jag vet. glömde i all denna blogghast.