lördag 22 augusti 2009

Kanske September?

Hade en grym utekväll på Heroine igår med Tove! Christoffer skulle med också men vi hittade honom aldrig där inne, det var extremt mycket folk. Jag och Tove var bland de sista att komma in gratis! Hurra! Tove hade sin nya byxdress på sig och var skitsnygg och jag hade min nya klänning på mig och männen var vilda. Jag fattar inte, jag måste utstråla "heterotjej spelar svår". Fick en fantastiskt cheesy raggningsreplik av en kille som hittade mig lite överallt under hela kvällen och berömde mitt hår. Tillslut sa han "Kan inte jag få ditt nummer så kan du lära mig att göra en sådan frisyr". Ytterst cheesy, särskilt med tanke på hans bruna stubbhår. Men åh det var så roligt. Tove fick sitt hångel, vet inte riktigt om det levde upp till förväntningarna dock. Vi dansade till fantastisk electro och när energin falnade i takt med att folk gick så gick vi hem, runt halv tre sådär. Fab!

För övrigt håller jag på med en ny låt, Kanske September II antar jag att den får heta. Lite samma stuk som ettan (Kanske September), men en helt annan låt. Det är så himla kul, min inspiration är total. Leker med panoreringar och megafonljud och visslingar blir det nog denna gång också. Kanske gör jag min andra iMovie-video till nya låten. Detta är min första: 

Inga kommentarer: