söndag 23 augusti 2009

Blinddate och Amsterdam och Paris

Idag har jag varit på mitt livs första blinddate. Jag trodde inte det var möjligt, särskilt med tanke på att det finns internet och att alla flator har träffat alla, men det gick tydligen och det var verkligen över förväntan. Det var picknick och frukt och sol och spöregn och grym musik och fina samtal och fin tjej och umgänge i sex timmar. Så jävla trevligt. 
Vi var båda ganska bakfulla och bestämde oss för en kaffe på Copa. Jag gick på toa och fick stå i kö i tusen år trots att det bara var en person framför mig. När jag kommer tillbaka säger jag:
"Gud, hur länge kan man bajsa egentligen?" och Elin bara ler helt lugnt och jag tillägger: "Ja, alltså inte jag, utan personen framför mig." 
"Jahaaa."

Har vinkat av Christoffer som drar tillbaks till Amsterdam imorgon. Riktigt sorgligt. Det var så fint att ha honom tillbaka. Men jag får åka till Amsterdam helt enkelt, och bo hos Dorian bland hennes råttor och råttfällor. Deras dusch hade pajat nu också, regnar in hos grannarna. (Ibland tycker jag att jag bor riktigt lyxigt! Nya persienner och allt.)

Den 11 September (lyckodagen) (+ Malins födelsedag!) drar vi (jag och Malin) till Paris.  ÄNTLIGEN!

1 kommentar:

kristopher karpowicz sa...

hej!!!! jag hittade din blogg, vilket var det lättaste. sitter o äter en princesstårtebit nu -ska bli fet- haha! nej, skojar bara.

kolla in min blogg nu också!

puss på nos!