måndag 24 augusti 2009

Illamående och plåtning!

Världens jobbigaste sömnlösa natt med en vidrigt jobbig morgon som inleddes med att jag höll på att kissa på mig. När jag kissat klart (på toan) mådde jag väldigt illa och detta fortsatte på jobbet. Fick akta mig för att inte kräkas på någon av våra julsångerskor som jag hjälpte upp på morgonen, men allt illamående försvann runt lunch tack och lov.

Hade planerat plåtning med Samuel som var ungefär "enbart kavaj, svartvitt, nära och sotiga ögon" men det blev teatersmink, en hel del helkropp, färg och helt andra kläder och dessutom en till modell som skulle plåta efter mig. Samuel är full av överraskningar! Pga den sena timman och den kyliga luften kunde vi inte hålla på länge men det var skitkul och trevligt och en bild blev riktigt riktigt bra. Hoppas jag får den snart, Samuel är underbar men inte snabbast i världen på att skicka bilder. Nedan har ni ett smakprov på sminkningen, jag har gula läppar minsann och fantastiskt böjt hår (smink och hår av Jenny):

Inga kommentarer: