onsdag 10 juni 2009

Scones m.m

Det mesta jag sovit på över två veckor är sju timmar, och det var en natt. Jag är så uppe i varv och någon jord planerar jag inte att dimpa ned på, inte på ett tag. Jag jobbar som fan och det är trevligt. 
I helgen får jag Parisbesök. Jag ser framemot det och hoppas att allt går vägen fint, och utan jobbigheter. För att någon överhuvudtaget ska lyckas ta sig in i mitt hem måste jag städa som fan, vilket får bli dagens aktivitet. Malin kommer och joinar, så jag ska baka scones åt oss. Scones med femti kg smör och blå castello på är min nya hang-up. Jag kommer bli tjock som fem berg!

Idag har jag shoppat lite på iTunes, musik som Sabine och Mélusine rekommenderade. Detta blev det:

Warren Suicide - Warren Suicide (Eniac remix)
Sexy Sushi - Cheval
Oh Snap!! - Everyone´s a DJ (Mujava remix)
Minitel Rose - When I was a Punk
Näd Mika & Sexy Sushi - Girlfriend
Gui Boratto - Take my breath away

Agoria - Europa

Inga kommentarer: