tisdag 9 juni 2009

Lång kuk.


Gab: Men det är så jobbigt när de är dåliga. Jag vet speciellt en med lång kuk som var det en gång.
Jag: Okej, vad hette han?
Gab: Nej, det är ingen jag berättat om förut.
Jag: ...Nähä..?
Gab: Nej, alltså han hade fått en stroke.
Jag: VA??
Gab: Ja, han kunde knappt prata ens.
Jag: ..............................................................??? Vänta, pratar du om en gubbe på ditt jobb nu?

Jag och Gab hade pratat om långa gubbsnoppar och även om långa snoppar generellt. Då Gab plötsligt använde synonymen "kuk" - som jag ser som ett sexuellt yttrande av det manliga könsorganet - antog jag att hon börjat prata om män av de yngre slaget, alltså någon hon idkat sexuellt umgänge med.
Trodde helt helt seriöst att Gab knullat med en kille med lång kuk som hon beskyllde för att vara dålig i sängen trots att stackarn inte ens kunde kommunicera verbalt pga stroke. Hon menade alltså egentligen "dålig" som "sjuk". (Varför det skulle vara sämre att vara sjuk och ha lång snopp än vara sjuk med pyttesnopp vet jag fortfarande inte.)

Inga kommentarer: