fredag 12 juni 2009

En fin dag.

Att tjata om att vara stark är allt vi kan idag. Vi som hade en hel värld. 

Idag har jag druckit öl mitt på blanka eftermiddagen med min allra äldsta vän och ganska uteslutande pratat om kinky sex. Därefter shoppade jag genomskinliga, svarta, skitkorta hotpants och en ful matta för att täcka tomheten (!!) på mitt golv.
Sedan följde en visit till mina föräldrar och deras nya, enorma grill som min mamma vunnit från Lidl (förstås, vad annars, och främst: vem annars?). Väl hemma har jag gjort någon version av Jóga med Björk, vilket förmodligen är totalt förbjudet men jag tyckte om det.
Sedan var jag ganska glad, sedan fick jag mail precis då jag satt och tänkte på densamma och blev ganska ledsen. Jag ska nog avsluta min qx, det finns inga anledningar till annat. 

Imorgon får jag besök. 

Inga kommentarer: