lördag 16 maj 2009

Voguebal, magsjuka och Skogsfamiljer.

Göteborg, Göteborg, jag älskar din starka stämma. Så fort jag lämnade Stockholmsstationen släppte mycket skit i mitt huvud. I Torsdags var jag på en rätt kass debatt och sedan en grym voguebal. Jag och Siri drack Drinken och såg voguebal från högre höjder. Tjusigt som sjutton, nästa år ska jag också vara med! Jenny var bäst. Därefter dansade jag tills mitt huvud nästan ramlade av och rullade, på ett mycket bra vis. Jag var så glad.
Men igår var festen jag verkligen sett framemot, samt tvingat folk att gå på för att den skulle bli så fantastisk. Kl 21 så började jag dock må illa och därefter spy ut hela min själ i stort sätt. Så medan alla andra festade så det stod härliga till satt jag i ett kolsvart rum och spydde i en bakbunke. Well, det är också ett sätt att fördriva en kväll. Dessutom fick jag så många fina kryapådigåhvadtråkigtattduinteärhär-sms från underbara vänner och folk att jag blev en smula rörd. Tack härliga ni.
Idag mår jag bra och ska se Melodifestivalen hos Mathilda med Ck, Kajsa, Sofia, Lisa, Cicely, kanske Emilie och lite fler fina människor. Jag hejar på Ukraina. Kanske tjejfest sedan men annars avslutningskalas imorgon. Som vanligt vill jag inte hem.

Varför har ingen introducerat the Knife - Forrest families för mig? Den är så underbar. Så underbar och känslosam. Jag vill bara gråta floder och skratta och dansa på samma gång.

1 kommentar:

goeb sa...

frågan är snarare: varför har inte NIKI kollat upp låten tidigare. den är ju bäst förstår hon väl.