onsdag 13 maj 2009

Dagens bestyr.

Okej, idag har jag:

* Blivit uppringd av Sabbatsbergsbyn och ska på jobbintervju om en vecka!
* Köpt en fantastisk tekanna. Smal och hög. Äkta afternoon tea-tekanna. Med blommor.
* Lämnat in min trasiga telefon och har nu en svart kloss som ser ut som min ipod. Samma färg och lika stor. (OBS! Har inga nummer. Skicka ett sensuellt sms så jag är nummerrik igen.)
* Skrivit på en låt.
* Fått 570 spänn av Judits secondhand för klänningar jag lämnat in och fått sålda.
* Ätit amerikanska pannkakor hos Tove.
* Varit på yoga med Malin. Så jävla jobbigt. Men nu är jag en ny människa, med en dos kanel i nacken och allt.
* Druckit en öl och ätit syntetisk guacamole på Little Persia. Även detta bestyr med Malin.
* Ätit som en galning. Aptiten börjar återvända och mättnadskänslan är då ett minne blott. Är hysteriskt hungrig och otillfredställd även medan jag äter. Hemskt jobbigt.
* Trott att det är onsdag hela dagen och byggt upp alla planer därefter. Var en sekund från att köpa mina bokade tågbiljetter till gbg till exempel. Fel, fel dag. 

Inga kommentarer: