onsdag 6 maj 2009

Klipp för Malin!

Som sagt, idag var det Malins tur att skulpteras av Kristian. Självklart följde jag med som support och stod bredvid och läste Malins dagbok under tiden. 
Hon blev så snygg, så snygg. (Se nedan.) Hon skulle platsa på vilken häftig klädbutik som helst, så nu är det bara att börja presentera sig för valfri arbetsgivare. På min arbetsfront går det piss. Jag är fattig och i stort sätt arbetslös. Dessutom lyxade jag till det och köpte ett baslinne för 69 spänn idag. Jag lovar att aldrig upprepa detta. 

Heikki Veesa var för övrigt fantastiskt sarkastisk i mitt horoskop i Expressen idag: 
"Du gör mycket nytta och är en flink arbetsmyra. Du är det raraste som finns och det finns inte heller plats för tråkigheter, så njut av tillvaron! Stjärnorna nästan tindrar av kärlekslycka för dig"
Så jävla skadeglad!





-------



jag: En stor stark
bartender: Bra så?
- jag vill gärna ha en liten limebit i också
- limejuice, okej (börjar hälla hejdlösa mängder i min öl)
- nejnejnej alltså en limeklyfta
- okej (lägger i det med)
resultat: lime med lätt smak av öl.

Inga kommentarer: