torsdag 23 april 2009

Studiokväll

Ganska underbar dag. Började dagen med att bränna en fantastisk clean-the-bathroomskiva och gjorde detsamma. Därefter rastade jag och Malin oss själva, gödde våra kroppar med djurkorv respektive djurfri korv, kokosglassade och promenerade fram och tillbaka med ett litet stopp slussetid.
Därefter var det rep med de tu bagarna Kock och Baker innan vi for till inspelning. Efter lite kaffe var alla i toppform och vår nya version av Time Killing må vara det vackraste som skådat dagens mörker, men med fröken Maria på fiol till detta kan det inte bli annat än handfallande gudomligt. Fanny är för övrigt, som jag sagt förut, en fabulös producent. 
Hemkomst och jag, Nettan, Andrea och Bulle har suttit och pratat folkhögskolor och inspiration över te och några välförtjänta mackor. Jag blev varm i magen, ni är fina och bra. 

Ingen kan säga att jag inte gör någonting! Vem som nu skulle påstå det. Helgens planer är hittills:

Imorgon: Jobba till halv fyra, pretend-to-be-loversfoto med Malin (Kock på foto), därefter en singelmiddag med Malin på båten som ligger vid Slussen. Det blir helt underbart. Är det för dyrt får vi öla, som riktiga damer.

Lördag: Hemligt! med Tove. Men ett heldagsprojekt. 

Söndag: Träffa Sannah, och därefter bjuda min numera 61åriga mor på middag. Undrar vad jag ska tillaga för utsökt. 

Puss och kram.

Inga kommentarer: