lördag 25 april 2009

Idol

Lite pinsamt är det. Men det gjorde mig på ett fantastiskt bättre humör än imorse.
Idag var det dags för idolsök. Tove hade sagt att fan Niki, du får inte banga. Vi stod i kön i gassande sol och mot slutet så blev jag mycket anti och sa att jag ville gå ur kön. Var skitledsen och hade ångest i hela kroppen (som jag haft i många dagar nu) och precis när jag skulle gå ur kön så blev vi insläppta. Tänkte först inte sjunga men liksom, äsch varför inte.
Vi satt i sjutusen år och väntade och var lite sugna. När vi skulle jurya var det ungefär tjugo skönsjungande folk framför oss som inte kom vidare, samt att det bara varit tjugo som gått vidare där vi satt och då hade ändå nästan alla sökt, så var inte så hoppfulla. Men hej och hå, jag kom vidare minsann! Tyvärr inte Tove, av någon konstig anledning. 
Så första avsnittet, när det sänds i höst, kan ni iallafall titta efter mig. Om jag går vidare sedan är historia som jag förmodligen inte får avslöja i vilket fall. 

Inga kommentarer: