torsdag 26 februari 2009

Yeah yeah yeahs till Sverige, Stockholm, Medis!

Om något missat min lycka över följande faktum:
Yeah yeah yeahs spelar på Debaser medis på Bulans födelsedag 8 Maj. 2,5 år jag såg dem senast och nu får jag stå så nära scenen att jag med lätthet kan pilla på Karen O´s tår. 
Låt (Zero) från nya skivan finns att smyglyssna på HÄR
Åh. Gud. 
Nedan: Foto jag tog på Malmöfestivalen, 06 tror jag fan att det var. 

Yeah yeah yeahs är verkligen är band jag är töntigt besatt av, ungefär som ett Kent/Morrisseyfan. Kan man inte tro om mig!
Nu ska jag klippa mig, skaffa ett jobb, handla biljetter och en termosmugg. Puss.

ps: Kyss till min Carolin som står ut med mina stressrelaterade, gurglande gråt i telefonen. Och dessutom råder mig att äta en apelsin för problemen. Det ska göras med omedelbar verkan.

Inga kommentarer: