onsdag 25 februari 2009

Pissfitta

Jag blir tokig ibland. Ofta. Som idag. När Nettan tagit fel på dag om fredag och inte kan spela, och när Gab - då jag beklagar mig över detta - hoppar av två dagar innan spelningsdagen och jag sitter med speltvång (eftersom jag tjatat till mig den till mig och Alice och Alice hoppat av, att jag inte vill verka oseriös och fan när jag har fixat en spelning  vill jag genomföra den) och måste göra det bästa av situationen. Jag känner mig tom. Jag satt och skrapade ihop låtar, det blev bara fyra självklara. Det känns piss. Piss. Tack och lov att jag har Tove som t.o.m verkar pepp på att akutlära sig lite, men det är inget någon någonsin kunde räkna med eftersom att det inte hör till vanligheterna att folk är så fina och orkar ta på sig saker under stress. Tack tack tack. Hjärtan och ballonger till dig.
Sedan vet jag inte ens om någon kommer. Alls. Helt ärligt.
Jag är en martyrfitta men fan, jag är så jävla trött och ledsen. Och stressad. + 20 kg livsångest/dödsångest/prestationsångest och en del depression på det. Tur att jag gör deppig musik, jag ska vika ut min själ.
(Dessutom var Den rätte för Rosing under all kritik. Helt sjukt dåligt, men har jag sagt att jag ska följa slaviskt så ska jag)

Imorgon ska jag Schwartzkopfa. Återkommer med bilder osv osv. 


1 kommentar:

Anonym sa...

tårtan. du vet att jag hoppat in och stresslärt mig låtar tidigare. och jag skulle göra det igen x 1000. att jag hoppar av handlar inte om att jag är opepp eller om att nettan hoppade av eller någonting annat. du vet att jag verkligen behöver ett jobb och har varit runt och sökt hur mycket som helst. så när en sådan här sak kommer upp och jag får komma in och provjobba så kan jag faktiskt inte bara banga. inte ens om det är på berlin. jag älskar dig baby. var inte arg på mig. jag vet att du blir ledsen och besviken. det förstår jag. men du skall veta att det gör ont i mig också att orsaka dig det. ring mig snuttan så vi kan prata lite. puss Goeb