lördag 6 december 2008

Porrklubb och farliga män.

Igår hade jag en spännande utekväll. Jag och Sannah drack öl på Persia, Nada och det där stora stället vid Mariatorget, inte där Baba är utan bredvid. (Väl?)

Två män gav mig sin delade uppmärksamhet. 
Nr 1. Man, 48 år. Han hade bott i Ryssland i tre år och ville gärna prata. Han förklarade för mig hur lätt han skulle kunna bli kär i mig för att jag var så smart och vacker, varpå han undrade om jag och Sannah ville följa med honom på porrklubb.
Nr 2. Kille, ca 20 år. Jag ville ha hans snygga adidasjacka och han förklarade för mig att hans mor nyligen gått bort, hans syster försökte ta livet av sig och att han själv skulle in på kåken i två år men att om inte detta hänt så skulle han skriva sitt nummer i jackan och ge mig den på grund av min ofattbara skönhet. 
Vilka kap! Män är den nya lilla svarta. 

Festen var redig och vi fick ett kärlekspar att finna varandra (kanske för livet?) och på Mariatorgsstället så träffade vi på Elias med ragg och efterfesten var ett halvt faktum. 
Idag är jag fem kg lättare pga bakfylla och jag tror att jag skippar Einars bröllopsmottagning. Trots att jag är brutalt nyfiken på vilken mogen kvinna som fångat hans unga hjärta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

så här i efterhand förstår jag inte varför vi INTE gick på porrklubb?!

Anonym sa...

jag frågade ju om vi skulle med, och du sa nej. så kom inte här och påstå att jag är trist.

Anonym sa...

nä, jag vet, tar på mig allt. åh, tänk vad vi missade. bröst!

Anonym sa...

jag menar det. och violkön. eller vi vet inte, det kanske bara var dregglande män där som förävntade sig att vi var åkattraktionen. det hade varit illa.

Anonym sa...

kille 20: vilket kap! skicka honom till mig! vi tjejer gillar ju farliga män. lite klös är alltid bra.

förövrigt så misstänker jag att det var helens krog ni var på. jag och niclas ska spela skivor där förmodligen nästa lördag. komma?! (det var mer en order.)