lördag 13 december 2008

Biljard och trekantsmän.



Igår var det en helt underbar kväll. Jag, Saga och Sannah fikade på Copa på eftermiddagen. Jag beklagade mig över mitt drickaölfyradagarpåraken och hon sa "Åh, vad gott med öl" varpå vi insåg vilken god idé det vore att gå ut och dricka öl. Jag skulle egentligen simmat med Tove men Tove förstod mycket väl att detta var viktigare och följde med oss och spelade biljard. Jag var totalt överlägsen, iallafall innan jag börjat på öl 3. 
Därefter gick vi till L.A Bar i Årsta och visst kändes det nästan som att vara utomlands. Exotiska fiskrätter beställde vi in. Klubbor bjöds vi på. Jag och Sannah bråkade om hennes totala fetisch för mansröster som jag överhuvudtaget inte kan relatera till, speciellt inte då jag tar det som en personlig förolämpning. Särskilt efter hennes uttalanden om att "det inte går att lyssna på en hel skiva med en kvinna utan att få ont i öronen". Hon är en heterosexuell kvinna i en homosexuell kvinnas kropp. Eller något åt det hållet. Onanist!

Vi har skapat oss en fyro (jag, Saga, Tove, Sannah). Varje onsdag ska vi hitta på något spännande, som inkluderar öl och spel. Nästa onsdag blir det... damdamdam... Peppar! Den sjuka baren som älskar julafton. Förra året träffade jag en 40årig man där som pratade trekanter med mig och av någon sjuk anledning gick jag hem till honom och sov där. (Däckade.) Klockan åtta på morgonen vaknade jag skitfull och skittrött och skitförbannad, gick upp och stal alla pengar jag kunde hitta av honom (ca 80 kr) och rymde ur hans lägenhet (vilket inte var det lättaste, det var vid tekniska och det fanns balkonger överallt som lurades och såg ut som utgångar). Det är inte något jag känner för att upprepa.


Inga kommentarer: