fredag 12 december 2008

Här är jag!

Jag är hemskt ledsen över mitt ickebloggande de senaste dagarna, men jag har haft fullt upp med lunchande, bli bjuden på öl av fulla engelska killar på stureplan, redigt mingel på Novellfester och trevligheter på loft. Tove och Sannah har varit mina nära, och idag även Saga. Vi hade världens bästa häng idag, men mer om det imorgon med bildbevis och allt. 
Idag plankade jag på tåget från Uppsala och satt skitsur inne på toaletten i 40 min, eftersom att biljettautomaterna inte fungerade och jag inte ville betala gravt överpris. Jobbdagen var full av hemsk magsjuka och dessutom startade jag dagen genom att cykla i motvind. Jag hoppades att lunch skulle väga upp dagen och det kan man minst sagt säga att den gjorde.
Jag på biljard = jesus med litet j. oövervinnelig. vacker. en fröjd. konst.
Jag, Sannah, Saga, Tove = världens bästa häng. 
Jag = världens sämsta och elakaste vinnare/förlorare.
Jag + Tove = Paris den 29e Januari!


Jag och Malin på Novellfesten.

Inga kommentarer: