måndag 14 januari 2013

Ny låt färdig! Samt fortsätter att banga.

Jaha, då var det dags för nästa färdiga filmlåt. Nu må jag verka långsam, men så är inte fallet. Jag räknar med att vara färdig med alla sju låtar imorgon. Denna låt är den enda som är helt specialskriven till en scen i filmen. Körerna är arrade av mig och det är jag, Mia Andersson-Ek, Rebecka Reinhard och Emelie Odelberg som skrålar fram dem.

Jag fortsätter mitt bangar-år. Har nu ställt in Parisresan och min dj-spelning där pga vissa personliga skäl och pengabrist. Behöver vara hemma och jobba istället. Festligt värre. Känns jävligt jobbigt, ledsamt men också ganska lättande. Nu har jag råd att försörja mitt barn, samt vara hemma med henne en vecka när hon anländer, och det är minst sagt trevligt. Får glida omkring i Paris i vår istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra låt!!