onsdag 28 november 2012

Katter och mastring.

Det händer mycket nu. Jag blev förälskad i en katt t ex. Två nätter låg jag sömnlös och längtade efter denna lilla tvillingkatt och hoppades att jag skulle få adoptera honom, men så var han redan bortadopterad. Så nu spanar jag vidare. Vet ni någon liten, eller lite större, rexkatt som behöver ett hem så kan ni säga till.
Men kan inte riktigt släppa denna ändå. Känner mig lite olycklig.

Sedan har jag lyckats med att få klart låten till filmtrailern! Fem minuter lång blev den och är en riktig dansant sak. Men en touch av melankoli, som alltid. Snart ska ni få höra. Igår mastrades den av fina Linus i hans studio, och vårt samarbete känns redan som klippt och skuret. Tur att jag hittade honom där i det lilla köket på den där födelsedagsfesten. Här ska det bli musik av!



Inga kommentarer: