fredag 26 oktober 2012

Målande, färgade och små ljuva stilleben.

Jag är en ytterst dålig bloggerska. Men jag tänker att jag ska bli bättre. Nu ska jag iallafall göra en kvalitativ uppdatering av vad för saker som tar upp min tid just nu. Har icke tid att gå ut, icke tid att äventyra i alltför hög grad och har tydligen glömt att adressändra också. Men nästa vecka ska jag bli människa igen. Det ska bli spännande. Då ska jag t ex gå ut på en vardag och dricka öl.

Såhär såg min ventil ut innan jag tog tag i den. Har säkerligen inte rensats sedan huset byggdes. 

Såhär såg den ut efter att jag pillat och det var ruskigt roligt. Med plasthandskar och svinto är jag odödlig. 

Icke haft tid att ta itu med möblering. Såhär kan det också se ut i ett hem innan man lyft ned flyttkartonger. 

Jag har gjort små stilleben i mitt skåp.  Mycket innördad på 50-talsporslin och 70-talsplast. Samt kvinnor med bara bröst.  

Druckit julmust med Ida i mitt färdiga kök, samt hittat på en ny dressing. 

Försökt bli bästis med granntanten i Nalle Puh-nattlinne. 

Tagit ett glas rött med Anna som är på besök i kaoset!

Varit brutalt trött. Ej ledsen. Såhär ser jag ut när jag är helt helt helt slut.

Jobbat på mitt jobb med vacker utsikt. 

Målat hallen neongul. Återstår fortfarande en målning. 

Shoppat lite lampa och lite piedestal. 

Pillat i köksfönstret. 

Samt färgat håret fyra ggr på en vecka. 

Inga kommentarer: