lördag 11 augusti 2012

Fira in det nya livet.

 Igår fyllde jag år och hade en mycket spännande dag.
I kronologisk ordning:
1. Åkte till Kortedala och skrev på lägenhetskontrakt. Har fortfarande inte sett lägenheten men gick till den och kikade från utsidan på både balkong och port. Det var spännande, fint och regnigt.
Fick dessutom ett fräckt Bostads Bolaget-paraply (obs särskrivningen)
                                   
Mitt hem, framifrån

2. Åkte hem och bakade scones och hade frukost med Lo, Sannah och Kamila.

Kamila och Lo i mitt kök

3. Gick på Loppisrunda med Sannah.
Detta är alltså en potta. En svensk potta. Som uppmanar till grötintag. Vore den inte så brutalt ful hade jag shoppat den med ens. 

4. Tjuvåkte bak på hennes moppe en sväng och hade det fantastiskt roligt.
5. Gymmade. Första gången på 1,5 månad. Jag har blivit svagast i världen.
6. Åt middag på Kino med Sannah, Emelie och Alice.
7. Det var gratis öl på Shelta så vi gick dit och satt på gatan och lyssnade på hiphop.
Vi och de coola killarna

8. Där fanns en mops med en öl.
Bildbevis. 


9. Blev bjuden på en ljuvlig fireball och en tillika ljuvlig sur drink på Publik. Dvs blev supen under bordet.
Sannah och Peter och les drinx

+ Emelie
10. Gick på vernissage och lyssnade på fyllekonstanalyser av pretto småtjejer.

Full Sannah, full Peter

Sedan kände jag att dagen innehållit nog, så jag åkte hem och sov. Tack för dagen, den var god. Nu är jag 24 år.

Inga kommentarer: