måndag 18 juni 2012

Stockholmsvistelse i ickeklassiska bilder

Hej världen. Jag är i Stockholm och lever rövare. T ex dricker tequila och köper ljuvligt Gustavsbergsporslin för förmögenheter jag icke äger. Lite bilder kanske:


Jag kastade mig handlöst in i en kista min syster har stående i hallen och fick denna blå, moderiktiga bula som resultat.
Detta för att min ljuva systerson här ovan ropade på mig och ville att jag skulle borsta hans tänder. Vad gör en inte.

Sedan gick jag och talade om livets bittra med Max över ett glas rött på Nada bar, samt skålade för att vi skulle träna dagen efter.
                             Såhär kände vi oss dagen efter, och livet höll uppenbarligen med.

Köpte mig denna lilla resekompis. Just nu pysslar vi ihop en remix på M.I.A - Bucky Done Gun

                                            Solade med Jullan inne i entrén på Södra bar.

                                                                        Var på Slick.

Gick på efterfest i en mysig lokal med mikro, mikropopcorn i mängder, gratis varma mackor och vin.

                  Introducerade en av världens mest fantastiska låtar för Jullan. Då såg hon ut såhär.
                                                       Åt frukost med Tove och Selma.

                   Upplevde innebörden av "festlig måltid" år 1954 i ett nummer av Husmodern.

Inga kommentarer: