söndag 5 februari 2012

Hårkris.

We´re moving forward
We´re moving forward
Happieness will come




Idag har jag gjort en vårhouselåt på 6:30 minuter. Nu ska den mixas.


Vad ska jag göra med mitt hår?! Det går inte att med ord beskriva hur fruktansvärt fult mitt hår är om jag inte sätter upp det med nålar. (Då är det ganska stiligt, men en vill ju kunna slippa sätta upp det jämt och ständigt) För ett ögonblick tänkte jag lägga ut en bild, men det vore så gravt självdesutruktivt. Tänk raggare, tänk sjuttiotalet, tänk fjortonårig gosse med finnar, tänk hockeyfrilla, tänk kluvna hårtoppar från botten och ut. (Kluvet hår alltså.)
Såhär ser det ut med nålar. (foto Anna)



Är rätt trött på att ha skitkort hår och jag tycker om att ha luggen rätt lång, men vad ska jag göra? Hjälp mig! Här är lite tidigare frisyrer:
Denna ovan är det mitt hår vuxit ut ifrån.
Såhär kort lugg kan jag inte gömma mig under, så det går bort.
Jätteblond, för tre år sedan.
Det här är den "frisyren" jag har nu, fast då var jag blond, tre år yngre och vägde minus tusen kg.

Inga kommentarer: