onsdag 15 februari 2012

Ett Stockholm.

Saker jag gjort i Stockholm:

* Dansat tårna av mig på klubb Skoskav. Och därefter blivit utslängd från 7eleven (jag och Anna) efter att vi provsmakat EN lösgodis. I övrigt låg det bara två öl-intag bakom denna bedrift. Vi blev kommenderade: "Stick jävla tjuvar". Det var kul.
Foto: Mahoyo.




Foto: Anette Sandberg




* Copafikat med Hannah och Jullan.

* Hängt konstigt mycket på Stureplan. Det är klubb Skoskav och Urban Outfitters fel.

* Talat om livet och druckit rödvin med Elin till kl fem på morgonen en helt vanlig söndag.

* Köpt en skiva (!)

* Shoppat loss på Hare Krshna center.

* Hängt med min syrra och firat min bedårande systersons födelsedag. Dagen till ära lärde han sig säga både moster och Niki och jag fick massor av pussar. Två år är han.
För övrigt så är jag så glad att min syster har så bra värderingar. Och hennes Oskar också för den delen. När lillplutten lagt sig hade vi så fina samtal om barn och genus.

* Planerat dj-spelningar i Stockholm i vår.

Nu kom jag hem till en ledsen citronmeliss och världens varmaste hem.

5 kommentarer:

Pia sa...

Så du är inte kvar till imorgon?
Då blir det Stureplan igen och vardagsrummet!!!

Niki Yrla sa...

Åh. Jag var tvungen att åka hem och repa. Och du tjatade inte tillräckligt!

Niki Yrla sa...

Åh. Jag var tvungen att åka hem och repa. Och du tjatade inte tillräckligt!

Anonym sa...

Vi är fett glada att vi fick dig att upptäcka den braiga sidan av Stureplan. XOXO Klubb skoskav

Niki Yrla sa...

Känns skönt att den bra sidan av stureplan nattetid inte nödvändigtvis inte måste vara gratis drinkar av fula män på east!