tisdag 7 februari 2012

Disktablett vs små svansar

Har precis dött gullighetsdöden över den finaste kommentaren jag någonsin fått på min blogg (läs i inlägget under) och nu ska jag delge världen om nattens dröm:
Jag drömde (som så många gånger förr) att jag skulle bli gravid. Denna gång var det inte någon jungfrufödsel (som i minst 10 tidigare drömmar) utan detta skulle ske genom insemination, som jag skulle utföra på egen hand. Men istället för sperma så stoppade jag in en disktablett.
Gav ej samma effekt.
Inga barn gjorda.
Det sved. Och sedan fick jag inte ut den för den hade löst upp sig.
Någon borde gå igenom det här med storken för mig igen. Mitt undermedvetna tror tydligen att renlighet till den alldeles för yttersta spetsen och fertilitet är samma sak.

Pröva ej detta.

Inga kommentarer: